About background 2

Často kladené otázky a nápověda

Potřebujete pomoc? Najděte odpovědi na nejčastěji kladené otázky a pokračujte v bezstarostném nakupování.

Kategorie otázek
Často kladené otázky
Chci zrušit objednávku.
Pokud nás o zrušení objednávky požádáte prostřednictvím e-mailu, může se stát, že objednávka nebude zrušena včas, proto postupujte dle níže uvedeného návodu.

Objednávku můžete zrušit kliknutím na odkaz pro úpravu objednávky. K odkazu můžete získat přístup dvěma způsoby:
1. Otevřete potvrzující e-mail, jež jste obdrželi po vytvoření objednávky. E-mail byl zaslán na e-mailovou adresu, jež byla uvedena v objednávce. V tomto e-mailu vyhledejte odkaz se slovem "KLIK" a klikněte na něj.



nebo

2. Klikněte na následující odkaz: KLIK. Poté zadejte e-mailovou adresu, která byla uvedena v objednávce, a číslo objednávky, kterou si přejete zrušit.

Na telefonní číslo, které bylo uvedeno v objednávce, vám bude zaslán přihlašovací kód. Zadejte ho do pole "Přihlašovací kód".

Chcete-li objednávku zrušit, klikněte na tlačítko "Upravit objednávku" a potom vyberte "Zrušit objednávku".



Pokud je v době žádosti vaše objednávka již zpracována nebo byla zásilka odeslána, změny již nebudou zohledněny.
Kde je moje zásilka?
Přeji si vrátit produkt. Jak mám postupovat?
Jak mohu vytvořit objednávku na PINK PANDA?
Jak mohu vyplatit svou objednávku?
Jsou produkty, které prodáváte na Vaší stránce originální?
Jak Vás mohu kontaktovat?